Sitemizde şuan toplam 2454 film bulunmaktadır.

Sindirella – Cinderella 2015 Türkçe Dublaj HD izle

1 Yildiz2 Yildiz3 Yildiz4 Yildiz5 Yildiz6 Yildiz7 Yildiz8 Yildiz9 Yildiz10 Yildiz (268 Kişi oy verdi, 10 üzerinden ortalama puan: 8,06. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
643.627
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Sindirella – Cinderella 2015 Türkçe Dublaj HD izle

Küçüklüğümüzde anlatılan masallarda geçen “Sindirella” artık beyaz perdeye taşınıyor. 2015 yılının en çok beklenen filmleri arasında yerini alan bu yapıtın yönetmenliğini Kenneth Branagh ve Mark Romanek üstlenmiştir. Senaryosunu ise Chris Weitz ve Aline Brosh McKenna kaleme almıştır. Yapımcılığını ise David Barron ve Simon Kinberg üstlenmiştir. Bizim bildiğimiz kül kedisinde bal kabağından araba, kedilerden hizmetliler olurdu. Günümüz teknolojisiyle yeniden uyarlanan bu masal sizlere küçüklüğünüzü ve unutmuş olduğunuz çocukluğunuzu yaşatacak. Sindirella karakteri Ella ile can bulmuştur. Ella annesini kaybettiten sonra üvey annesiyle beraber kalmaktadır. Üvey annesi ve iki üvey kız kardeşi ona çok eziyet etmektedirler. Bunlar yetmezmiş gibi bir de babasını kaybeden Ella artık evde hizmetçi gibi muamele görmektedir. Ella’nın hayatı ormandaki yakışıklı prensle birlikte değişecektir.

Tür: 2015 Filmleri, Aile Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik Filmler, IMDB 7+ Filmler, Manşet Filmler, Romantik Filmler, Türkçe Altyazılı Filmler, Türkçe Dublajlı Filmler

Yapım: 2015 - ABD

IMDB Puanı: 7.2

Yönetmen: Kenneth Branagh, Mark Romanek

Oyuncular: Lily James , Helena Bonham Carter , Cate Blanchett , Hayley Atwell , Richard Madden

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Sindirella – Cinderella 2015 Türkçe Dublaj HD izle” filminde 89 Yorum bulunuyor.
  1. khumar - 2 sene önce demiş ki:

    Bu fraqmani sadece.kendine ne zaman Baka bilirim?

  2. ULKER - 2 sene önce demiş ki:

    Sinamada izledim dun amma yine izleyeceyim mutthhisssss!!

  3. deniz - 2 sene önce demiş ki:

    bunda altyazı yokkk

  4. zehra - 2 sene önce demiş ki:

    beğenmedım

  5. sıla - 2 sene önce demiş ki:

    ne zaman yükleyeceksiniz filmi?

  6. eftelya - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaaaaaaaaaaaa

  7. elif - 2 sene önce demiş ki:

    kuralsız bile yayınlanmış bu neden daha yayınlanmadı??

  8. serenay - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaaaaaaaa

  9. kumru - 2 sene önce demiş ki:

    açmıyor pereli deyyo

  10. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  11. cfcc - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi filim

  12. aşkımmmm - 2 sene önce demiş ki:

    admin bune ya alt yazılı değil bu

  13. şebnem - 2 sene önce demiş ki:

    yükleyin artık filmi ya kaç ay oldu :(

  14. selena - 2 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrr ama birazda begenmedim

  15. hümeyra - 2 sene önce demiş ki:

    ben sinemasına gittim süperrr ama burda ingilizce oysa yine izlemek istemiştim

  16. stacie - 2 sene önce demiş ki:

    anlamıyorummmmmmm

  17. nursena - 2 sene önce demiş ki:

    Hic begenmedim kesinlikle izlemeyin

  18. asdh - 2 sene önce demiş ki:

    neden alt yazılı değil acaba ?

  19. eda - 2 sene önce demiş ki:

    hiç begenmedim bir türlü açılmıyorrrrrrrrrrrrrrr

  20. Zilan - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bi film olmuş bayıldım 10 kere daha izlerim ya çok güzell elerinize salık

  21. demet - 2 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bir filmdi cinderella nin elbisesi muhtesemdi

  22. ela - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel :)

  23. sinem - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bence harika <3

  24. can - 2 sene önce demiş ki:

    fragman cok guzel gorunuyor

  25. admın - 2 sene önce demiş ki:

    süper ötesi

  26. elif - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flim

  27. ela - 2 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllll

  28. svg - 2 sene önce demiş ki:

    bence masalları filmleştirsinler her yaşta izlenir

  29. ceylin - 2 sene önce demiş ki:

    Bence harikaaaaaaaa

  30. Mery - 2 sene önce demiş ki:

    Çok harikaydi

  31. Kevser - 2 sene önce demiş ki:

    Film muthisti ancak telefonda cook zor yukleniyor biseyler yaparsaniz sevinirim

  32. çulsuzperi - 2 sene önce demiş ki:

    film silinmiş arkadaşlar yükleyebilirmisiniz??

  33. Sindirella - 2 sene önce demiş ki:

    Herkesin yorumları için teşekkürler.Ben Sindirella

  34. Aysu - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi müthişş ♥

  35. berru - 2 sene önce demiş ki:

    bir çocuk filmi ama alt yazılı …sizce çocuk bunu nasıl takip edecek ?

  36. cemren - 2 sene önce demiş ki:

    güzelmiş

  37. azranaz - 2 sene önce demiş ki:

    bu ne yahu açılmıyor ki izleyeli.

  38. tuğba - 2 sene önce demiş ki:

    Eeeeeee şey sindirella aslinda çok güzel fakat film i daha çok güzel. Ama. Niye yabancı onu annamadim . bundan sonra hiç bir filmi yabancı istemiyorum . tabi bu bana kalmaz . ama buda benim terciğimdir . ve son .

  39. Saba - 2 sene önce demiş ki:

    Türkce dublaji yokmu halen bekliyorum :((

  40. kullanıcı - 2 sene önce demiş ki:

    Film güzeldi,türkçe dublajı da çıksa iyi olur,ailecek izlenebilecek hoş bir fildi

  41. asdfg - 2 sene önce demiş ki:

    gençler şu lavantalı şarkının bi adı varmı

  42. adves - 2 sene önce demiş ki:

    GÜZELDİ AMA BEKLEDİĞİM KADARDA İYİ DEGİLDİ TABİ ALTYazılı olunca cocukla izlemeside zordu mavi elbisede bi harika olmuş yinede izlemesi guzeldi cocukluguma döndüm :)

  43. Bilge - 2 sene önce demiş ki:

    Cindirella

  44. Ay - 2 sene önce demiş ki:

    lutfen rica edirem turkce dublaj edesiniz tesekkurler

  45. dicle - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi zaten ben çocukluğumdan beri bu hikayeyi hep okudum izledim bunuda çok beyendim harrikkkkkaaaaa olmuş ben zaten cinderellayı çocukluğumdan beri seviyorum gene seviyorum ( prens çok yakışıklı çok beyendim ve bayıldımmmm )

  46. Aygyul - 2 sene önce demiş ki:

    Açmıyor nasıl yorum yapım?

  47. ferhat - 2 sene önce demiş ki:

    ula hikayesini bildiğimiz çizgi dizisini izlediğimiz kurgu ile aynı yav insan biraz heyecan katar :D

  48. Reis Vatansever - 2 sene önce demiş ki:

    Sayın adminim öncelikle böyle bir site açtığınız için çok Tşk ederim emeğinize ve ellerinize sağlık niyazi gül dörtnala 2015 ata demirer flimi siteye nezaman yüklenir nezaman siteye düşer

  49. hicran - 2 sene önce demiş ki:

    türkçe dublaj istiyorum

  50. fatih - 2 sene önce demiş ki:

    Filimi ne zaman gösterecek

  51. busramq123 - 2 sene önce demiş ki:

    film harika en az 10 kere izledim

  52. Beyza - 2 sene önce demiş ki:

    Waow güzeldi ama gerçek aşklar her zaman masallarda olur kimseyi kandırmayın

  53. Mina - 2 sene önce demiş ki:

    Bu ne biçim yayınlama 3saat oldu birdaha burdan film izlemicem

  54. Aylin - 2 sene önce demiş ki:

    AltYazılı Olmasına Ragmen Harika Süper Muhteşem ötesi bir film… ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.

  55. senem - 2 sene önce demiş ki:

    dondu açılmıyo ya

  56. esra - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmeldi ancak alt yazılı deyilde türkçe dublaj olsaydı daha iyiydi ama begendim.

  57. Burcu - 2 sene önce demiş ki:

    harika!!!!!!

  58. seda - 2 sene önce demiş ki:

    ayy bayıldım yaaa muhteşemmm rüya gibi :)))

  59. oceanelif - 2 sene önce demiş ki:

    çok hoş çok mutlu oldum kalbim sevgiyle doldu yaşasın iyilik sevgi ve hoşgörü emeği geçen herkeze saygılar benden….

  60. aynur - 2 sene önce demiş ki:

    heyatimda izlediim en iyi bi filim.Ellerinize saglik admin

  61. receptaşdemir - 2 sene önce demiş ki:

    cesur olmayı iyiliğin mucizesini ve gerçek aşkı anlatan bir film izledim çok çok çoklardanda çok güzeldi

  62. kardelen - 2 sene önce demiş ki:

    benceeee masalardan katve kat daha iyi büyüklerde izleyebilir cocuklardaaaa bence buikayee harika keşke herkezin iylikmelegiolsa

  63. Havvanur - 1 sene önce demiş ki:

    filim açılsınm

  64. Funda - 1 sene önce demiş ki:

    Filim çok güzel

  65. Funda - 1 sene önce demiş ki:

    Filim çok ama çok güzel

  66. Enes - 1 sene önce demiş ki:

    izleyemedim ama izlek isterdim

  67. Eren - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  68. ALEYNA - 1 sene önce demiş ki:

    NEDEN ÇALIŞMIYO FİLM NEDEN GELMİYO 2 GÜNE KADAR GELSİN NE OLUR

  69. Aysun Rodriguzx - 1 sene önce demiş ki:

    Calishmiyor

  70. Gddfghh - 1 sene önce demiş ki:

    Hghghjkögn

  71. gs sude - 1 sene önce demiş ki:

    Sinemada da izlemistim cok guzel bir film . Her keze tavsiye ederim.

  72. ece - 1 sene önce demiş ki:

    chucky nin gelini ,

  73. Niloya - 1 sene önce demiş ki:

    Bu film acilmiyoooooo!!!!!!

  74. rado - 1 sene önce demiş ki:

    açılmıyo :v

  75. neslihan - 1 sene önce demiş ki:

    olmuyorrr

  76. Aylin - 1 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel, Herkese Tafsiye Ederim <3

  77. Aynur - 1 sene önce demiş ki:

    Fılm çok güzel

  78. Melek - 1 sene önce demiş ki:

    Ya izle diyorsunuz açılmıyo . Ben bu siteye ne Zaman bir film izlemek için girsem aynı şey oluyo lütfen artık şunun bir çaresini bulurmusunuz

  79. (: - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimesiyle mükemmel

  80. Bersu - 1 sene önce demiş ki:

    Beğendim de beğenmedimde ikisinin arasında kaldım??

  81. kristina - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir filim dir cok beyendim

  82. anna - 1 sene önce demiş ki:

    harika bayıldım

  83. fatma - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  84. winx.ref.mia - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelime mutis

  85. Betül - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzeldi :)

  86. Aysel - 11 ay önce demiş ki:

    Harika bir film alt yazılı çok güzel her keze tafsiye ederim

  87. melike - 9 ay önce demiş ki:

    harika bir film bayıldım

  88. azel demir - 3 hafta önce demiş ki:

    fillim çok güzel harika bence ben çok beğendim bence izlemeye değer bir filim süperrrrrrrrrrrrrrrrrr bir filim